ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Καριέρα

Γίνε μέλος της ομάδας μας.

Η FARCOM, με πάνω από μισό αιώνα παρουσίας στον κλάδο των καλλυντικών, έχει διακριθεί και εδραιωθεί ως μια κορυφαία ελληνική βιομηχανία. Στη FARCOM οι άνθρωποί μας συνεργάζονται για την επίτευξη κοινών στόχων, ενώ ενθαρρύνουμε νέες προοπτικές και πορευόμαστε με αμοιβαίο σεβασμό. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα σύγχρονο, ασφαλές και δίκαιο εργασιακό περιβάλλον, όπου οι εργαζόμενοί μας θα αισθάνονται ικανοποίηση και κίνητρο για δημιουργία.

Στο πλαίσιο ανάπτυξης της εταιρίας, βρισκόμαστε πάντα σε αναζήτηση ταλαντούχων συνεργατών, οι οποίοι θέλουν να εξελιχθούν επαγγελματικά σε μια από τις μεγαλύτερες και πλέον σύγχρονες ελληνικές βιομηχανίες.

Εάν επιθυμείτε να ενταχθείτε στην ομάδα της FARCOM, συμπληρώστε τη φόρμα υποβολής βιογραφικού.

Αρμοδιότητες και Ευθύνες

  • Διαχείριση και οργάνωση των αποθηκευτικών χώρων και των ετοίμων προϊόντων.
  • Παραλαβή έτοιμων προϊόντων.
  • Συλλογή και προετοιμασία παραγγελιών για αποστολή.
  • Έλεγχος και διασφάλιση της ορθής αποθήκευσης και ταξινόμησης των προϊόντων.
  • Συμμετοχή στη διαδικασία των απογραφών.


Απαραίτητα Προσόντα

  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση αποθήκης ή/και σε διαδικασίες picking.
  • Ικανότητα οργάνωσης και τήρησης διαδικασιών.
  • Καλή Φυσική κατάσταση ως προς τη μεταφορά φορτίων.
  • Δυνατότητα εργασίας σε ομαδικό περιβάλλον.
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα διαχείρισης χρόνου.
  • Καλή γνώση ελληνικών και αγγλικών
  • Δυνατότητα μεταφοράς με προσωπικό μέσο από και προς τον χώρο εργασίας

Πληροφορίες για την εταιρία

Η FARCOM με έτος ίδρυσης το 1970, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη, με δυναμική παρουσία στον κλάδο των καλλυντικών τόσο εγχώρια, όσο και σε περισσότερες από 50 χώρες του εξωτερικού. Με ηγετική θέση εξελίσσεται με προσανατολισμό στην ικανοποίηση του πελάτη, ενώ συνεχώς επενδύει σε ανθρώπινους πόρους, εξοπλισμό & υποδομές. Η Farcom σήμερα αποτελείται από 200 άτομα, επιστημονικό, διοικητικό και εργατικό προσωπικό (www.farcom.gr).


    Υποβολή

    Αρμοδιότητες Υποψηφίου

    • Καταχώρηση δαπανών, αγορών και φακέλων εισαγωγών.
    • Συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών.
    • Καραχώρηση πληρωμών προμηθευτών.
    • Συμφωνία τραπεζών και πιστωτικών καρτών.
    • Υποβολή βεβαιώσεων αποδοχών και παρακρατούμενων φόρων.
    • Σύνταξη και υποβολή δήλωσης ΦΠΑ.
    • Λειτουργία και υποβολή χαρακτηρισμών MYDATA
    • Υποβολή τρίμηνων καταστάσεων συμφωνιτικών.


    Προφίλ Υποψηφίου

    • Πτυχίο Λογιστικής ή και Οικονομικών
    • Γνώση τήρησης βιβλίων Γ κατηγορίας (διπλογραφικά).
    • Πολύ καλή χρήση της Microsoft Office
    • Άριστη γνώση Αγγλικών


    Επιπρόσθετη Επιθυμητή Προϋπηρεσία 

    • Γνώση χρήσης EPSILON ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ
    • Εξοικείωση με το ERP της GALAXY


    Παροχές

    • Πλήρης πενθήμερη απασχόληση 
    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
    • Ευχάριστο & δυναμικό περιβάλλον εργασίας


    Υποβολή

    Περιγραφή καθηκόντων:

    • Εγκατάσταση και συντήρηση ηλεκτρολογικών και ηλεκτρονικών συστημάτων της εταιρίας
    • Γενική ηλεκτρολογική συντήρηση εγκατάστασης
    • Επιδιόρθωση βλαβών ηλεκτρολογικών εργοστασίου
    • Διατήρηση και συμπλήρωση των αρχείων συντήρησης

    Απαιτούμενα προσόντα:

    • Πτυχίο Ηλεκτρολόγου (ΑΕΙ/ΤΕΙ/Τεχνικό)
    • Αίσθημα ευθύνης, ικανότητα οργάνωσης, επικοινωνίας και συνεργασίας.
    • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εργασίας θα εκτιμηθεί
    • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άντρες.


    Πληροφορίες για την εταιρία

    Η FARCOM με έτος ίδρυσης το 1970, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη, με δυναμική παρουσία στον κλάδο των καλλυντικών τόσο εγχώρια, όσο και σε περισσότερες από 50 χώρες του εξωτερικού. Με ηγετική θέση εξελίσσεται με προσανατολισμό στην ικανοποίηση του πελάτη, ενώ συνεχώς επενδύει σε ανθρώπινους πόρους, εξοπλισμό & υποδομές. Η Farcom σήμερα αποτελείται από 200 άτομα, επιστημονικό, διοικητικό και εργατικό προσωπικό (www.farcom.gr).

    Υποβολή

    Προφίλ Υποψηφίου

    • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση στο χώρο των καταναλωτικών και καλλυντικών προϊόντων
    • Δυνατότητα επίτευξης και παρακολούθησης στόχων πωλήσεων
    • Ικανότητες στρατηγικής σκέψης και ανάπτυξης πλάνου πωλήσεων σε περιφερειακό επίπεδο
    • Εμπειρία στη διαχείριση πελατών και ανάπτυξη νέου πελατολογίου
    • Εμπειρία στη διοίκηση ομάδας πωλήσεων είναι απαραίτητη
    • Πτυχίο Α.Ε.Ι αντίστοιχης κατεύθυνσης
    • Άριστη γνώση Αγγλικών, MS Office (Excel, PowerPoint) και ERP συστημάτων


    Η εταιρεία προσφέρει

    • Δυναμικό και ανταγωνιστικό εργασιακό περιβάλλον
    • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης σε έναν ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο
    • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών και πρόσθετων παροχών
    • Συνεχή εκπαίδευση και υποστήριξη

    Υποβολή

    Κύριες Αρμοδιότητες

    • Υποστήριξη στη διαμόρφωση και εκτέλεση digital marketing στρατηγικών για τα εταιρικά brands.
    • Διαχείριση της online παρουσίας (ιστοσελίδες, social media), σε συνεργασία με εσωτερικές ομάδες και εξωτερικούς συνεργάτες.
    • Παραγωγή περιεχομένου (κείμενα, concepts, παρουσιάσεις) για ψηφιακά και έντυπα μέσα.
    • Παρακολούθηση και ανάλυση της απόδοσης digital ενεργειών.
    • Διαχείριση εισερχόμενης επικοινωνίας μέσω social media, email και τηλεφώνου.
    • Συμμετοχή σε projects όπως εκδηλώσεις, χορηγίες, παρουσιάσεις, καθώς και υποστήριξη καθημερινών marketing διαδικασιών.


    Προφίλ Υποψηφίου

    • Πτυχίο σε Marketing, Επικοινωνία ή συναφές πεδίο, με έμφαση στο Digital Marketing.
    • Εμπειρία min 3 ετών σε παρόμοια θέση.
    • Πολύ καλή γνώση εργαλείων digital marketing, social media και Google Analytics.
    • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών και MS Office.
    • Ικανότητες οργάνωσης, συνέπειας και θετικής συνεργασίας με ομάδες.
    Υποβολή

    Κύριες Αρμοδιότητες 

    • Ανάπτυξη και Διαχείριση πελατολογίου της εταιρίας στην περιοχή ευθύνης.
    • Υλοποίηση της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
    • Διασφάλιση της καλής παρουσίας αλλά και της διαθεσιμότητας των προϊόντων της εταιρείας στα καταστήματα ευθύνης.
    • Διαπραγμάτευση και διαφύλαξη της καλής συνεργασίας με τους πελάτες στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
    • Σύνταξη και παρουσίαση αναφορών και προτάσεων για τον τομέα ευθύνης του.


    Επιθυμητά Προσόντα:

    • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση στο χώρο των καταναλωτικών, καλλυντικών προϊόντων
    • Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αντίστοιχης κατεύθυνσης
    • Γνώση Αγγλικών και χρήση Η/Υ
    • Δυνατότητα ταξιδιών
    • Άδεια οδήγησης Ι.Χ


    Προφίλ Υποψηφίου:

    • Ισχυρές Επικοινωνιακές και Διαπραγματευτικές Δεξιότητες
    • Ομαδικό Πνεύμα Συνεργασίας.
    • Οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα διαχείρισης χρόνου.
    • Υπευθυνότητα, ευγένεια και εχεμύθεια.
    • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
    • Δυναμική Προσωπικότητα με αυτό-παρακίνηση επίτευξης στόχων


    Η Εταιρεία Προσφέρει:

    • Ελκυστικό και ολοκληρωμένο πακέτο αποδοχών και παροχών.
    • Εργασία σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία.


    Σχετικά με την εταιρεία

    Η FARCOM με έτος ίδρυσης το 1970, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρία με έδρα τη Θεσσαλονίκη, με δυναμική παρουσία στον κλάδο των καλλυντικών τόσο εγχώρια, όσο και σε περισσότερες από 50 χώρες του εξωτερικού. Με ηγετική θέση εξελίσσεται με προσανατολισμό στην ικανοποίηση του πελάτη, ενώ συνεχώς επενδύει σε ανθρώπινους πόρους, εξοπλισμό & υποδομές. Η Farcom σήμερα αποτελείται από 190 άτομα, επιστημονικό, διοικητικό και εργατικό προσωπικό (www.farcom.gr).

    Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

    Υποβολή

    Αρμοδιότητες:

    • Επεξεργασία φωτογραφιών και βίντεο με έμφαση σε περιεχόμενο για TikTok και Reels.
    • Συντήρηση και ανανέωση των brandbooks.
    • Δημιουργία διαφημιστικού υλικού για newsletter, έντυπα και offline καταχωρήσεις.
    • Προετοιμασία προσχεδίων και παρουσίαση δημιουργικών ιδεών βάσει των απαιτήσεων.
    • Συνεργασία με τα τμήματα Marketing και Πωλήσεων για την επίτευξη των στόχων επικοινωνίας.


    Απαιτούμενα Προσόντα:

    • Άριστη γνώση των προγραμμάτων Adobe Photoshop, Illustrator και InDesign.
    • Γνώση προγραμμάτων επεξεργασίας βίντεο (π.χ. Adobe Premiere Pro, DaVinci Resolve).
    • Εμπειρία σε VFX και animation (After Effects ή άλλο συμβατό πρόγραμμα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν).
    • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή.
    • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.
    • Εμπειρία σε δημιουργία και επεξεργασία περιεχομένου για Social Media.


    Προσωπικά Χαρακτηριστικά:

    • Υπευθυνότητα και επαγγελματισμός.
    • Υψηλή αισθητική αντίληψη.
    • Ικανότητα ομαδικής συνεργασίας.
    • Οργανωτικό ήτα και προσοχή στη λεπτομέρεια.
    • Ικανότητα αυτό-παρακίνησης και δημιουργικής σκέψης.
    Υποβολή

    Κύριες Αρμοδιότητες:

    • Ανάπτυξη και Διαχείριση πελατολογίου της εταιρίας στην περιοχή ευθύνης του

    • Υλοποίηση της εμπορικής πολιτικής και εισπράξεων της εταιρείας

    • Διασφάλιση της καλής παρουσίας αλλά και τη διαθεσιμότητας των προϊόντων της εταιρείας στα καταστήματα ευθύνης

    • Διαπραγμάτευση και διαφύλαξη της καλής συνεργασία με τους πελάτες στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.

    • Αναφορά χώρου ευθύνης στην Εμπορική Διεύθυνση με σύγχρονες μεθόδους (εξ’ αποστάσεως) Σύνταξη και παρουσίαση αναφορών και προτάσεων για τον τομέα ευθύνης του

    Απαραίτητα Προσόντα:

    • Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

    • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση στο χώρο των καταναλωτικών, καλλυντικών προϊόντων.

    • Δυνατότητα συχνών μετακινήσεων και ταξιδιών

    • Εξοικείωση με προγράμματα ERP/CRM (επιθυμητό).

    • Άριστη γνώση Η/Υ & Microsoft Office.

    • Πολύ Καλή Γνώση Αγγλικής Γλώσσας.

    • Άδεια οδήγησης Ι.Χ

    Προφίλ Υποψηφίου:

    • Ισχυρές Επικοινωνιακές και Διαπραγματευτικές Δεξιότητες

    • Ομαδικό Πνεύμα Συνεργασίας.

    • Οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα διαχείρισης χρόνου.

    • Υπευθυνότητα, ευγένεια και εχεμύθεια.

    • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

    • Δυναμική Προσωπικότητα με αυτό-παρακίνηση επίτευξης στόχων

    Η Εταιρεία Προσφέρει:

    • Ελκυστικό και ολοκληρωμένο πακέτο αποδοχών και παροχών.

    • Εργασία σε ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία.

    Υποβολή